Retur og reklamasjon:
Ved retur av bestilling kjøpt på Othilies.no må angrerettskjema fylles ut. Skjema følger med i pakken. Legg inn telefonnummer: 402 11 689 når du registrerer pakken slik at vi mottar hentemelding.
Ved bruk av bytterett må varen være ubrukt, og merkelapper må ikke være fjernet fra produktet.
Du kan selvfølgelig returnere varer kjøpt i nettbutikken direkte i vår butikk. For at butikken skal kunne ta imot din retur, er det viktig at du har med ordrebekreftelsen din. Så fort nettbutikken mottar din retur vil den bli behandlet fortløpende.
Skulle du ønske å returnere din bestilling per post, er det du som kunde som dekker returkostnadene. Vi setter stor pris på om du bruker Posten (Bring) – så vi får tilsendt pakken til vårt lokale postkontor.
Ikke bruk Postnord / mypack / helthjem.
Send returen til: Othilies Vestersiden 1 4550 Farsund
Det er vanlig bytterett, mot kvittering, på 14 dager. Bytterett fordrer at varen er ubrukt og har merkelappen(e) på. Det er ingen bytterett på matvarer som ikke er forseglet og undertøy.
Reklamasjon: Dersom det oppdages feil eller mangler på et produkt kjøpt gjennom Othilies sin nettbutikk, må kjøper innen rimelig tid gi Othilies beskjed om dette via e-post eller telefon. Vi vil sende en ferdig frankert returseddel slik at du kan sende varen i retur til oss. Dersom det er aktuelt med ny vare (eller reparasjon av opprinnelig vare) vil produktet sendes kostnadsfritt tilbake når det er klart (dette avhenger selvfølgelig av lagerstatus).
Dersom løsningen isteden blir refusjon av salg, vil pengene tilbakeføres til din konto når reklamasjonen er godkjent.
Reklamasjon på vare kjøpt i butikk fungerer på samme måte som over, med unntak av at du selv leverer varen i den fysiske butikken og melder inn reklamasjonen hos en av våre ansatte der.